۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی در آذربایجان‌شرقی
معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی در آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بنیاد مستضعفان، آماده احداث یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی در یکی از شهرستان‌های محروم استان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جمع خبرنگاران به بازدید اخیر خود از شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز اشاره کرد و  اظهار داشت: نبود برق کافی در این شهرک، باعث نگرانی فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان، آماده احداث یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی در یکی از شهرستان‌های محروم استان است، اظهار داشت: امیدواریم مدیران صنعت برق در استان همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را در این زمینه مورد توجه قرار دهند.

معاون وزیر نیرو در امور برق نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت استان آذربایجان شرقی برای این وزارتخانه، گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های مهم و تاثیرگذار کشور در بخش‌های مختلف است و وزارت نیرو خود را متعهد به رفع مشکلات صنعت برق در این استان می‌داند.

همایون حائری به تبیین برنامه‌های وزارت نیرو و راهکارهای اجرایی توسعه صنعت برق در کشور اشاره کرد و افزود: تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست و در این زمینه آماده حمایت همه‌جانبه برای رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

کد خبر: ۷۷٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha