۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
روزانه ۳۰ تن گوشت مرغ به تهران ارسال می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

روزانه ۳۰ تن گوشت مرغ به تهران ارسال می شود

زنجان-تاراسی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: روزانه بیش از ۳۰ تن گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار از استان زنجان به تهران ارسال می شود. 

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای بازار شب عید از نظر گوشت مرغ  در استان زنجان مشکلی نداریم،گفت: واحدهای  مرغداری در خصوص تامین گوشت مرغ بازار همکاری بسیار خوبی را دارند. 

وی با بیان اینکه مرغداران علاوه بر اینکه مصرف گوشت مرغ استان را به قیمت تنظیم بازار تامین می کنند،اظهار داشت: همچنین روزانه  بیش از ۳۰ تن هم گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار به تهران ارسال می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان گوشت مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به مردم عرضه می شود و قیمت تنظیم بازاری هم رعایت شده است. 

تاراسی از فعالیت ۲۴۸ مرغداری گوشتی در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: همچنین در استان ۱۸ واحد تخم گذار وجود دارد.

وی همچنین از فعالیت ۱۴ و احد مرغ مادر گوشتی در استان زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر استان در تولید طیور مشکلی ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه واحدهای مرغداری در این استان نیاز گوشت مرغ و تخم مرغ را تامین می کنند،ابراز داشت: مرغداران استان طی ۱۱ ماه سال جاری در تامین گوشت مرغ به تمام تعهدات خود عمل کردند. 

کد خبر: ۷۷٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha