۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
حذف حواله از فرآیند عرضه مرغ گرم به خرده فروشان
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام تهران خبر داد

حذف حواله از فرآیند عرضه مرغ گرم به خرده فروشان

سالمی، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام تهران گفت: حواله از فرآیند عرضه مرغ به خرده فروشان حذف و مقرر شد با ارائه پروانه صنفی معتبر، این محصول در اختیار خرده فروشان قرار گیرد.

به گزارش بازار، رضا سالمی افزود: در حال حاضر روزانه ۴۵۰ تا ۵۵۰ تن مرغ گرم در تهران عرضه می‌شود و با توجه به تامین کامل نیاز این استان به مرغ گرم همچنین در جهت حذف واسطه گری‌ها و دلال بازی‌هایی که با صدور حواله‌ها رخ می‌دهد به طور کامل حواله از فرآیند عرضه مرغ گرم به خرده فروشان حذف شد.

وی اضافه کرد: همه واحدهای صنفی دارای پروانه معتبر، می‌توانند با مراجعه به میدان بهمن و میادین دیگر توزیع عمده مرغ، محصول مورد نیاز خود را با قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان تامین کنند و البته با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسانند.

سالمی گفت: براساس تاکیداتی که امروز در ستاد تنظیم بازار استان تهران به روی عرضه مرغ با قیمت مصوب صورت گرفت مقرر شد بازرسی اصناف، تعزیرات و سایر نهادهای نظارتی با نظارت بیشتر شرایط فروش مرغ با قیمت مصوب را فراهم کند.

وی افزود: با واحدهایی که مرغ را با بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند برخورد تعزیری می‌شود.

سالمی ادامه داد: توزیع مرغ منجمد نیز توسط شرکت پشتیبانی دام آغاز شده و همه واحدهای صنفی دارای پروانه، فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۴ هزار تومان تامین و با نرخ ۱۵ هزار تومان به فروش برسانند.

وی گفت: تالارها، رستوران‌ها و مراکز دیگر هم می‌توانند برای تامین مرغ مورد نیاز خود به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام تهران افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و جوجه ریزی ۱۳۰ میلیونی تولید ماهانه ۲۲۰ تا ۲۴۰ هزار تن گوشت مرغ در کشور انجام شده و هیچ مشکلی در تامین نیاز گوشت مرغ کشور وجود ندارد.

کد خبر: ۷۷٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha