۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۵۰۰ تن پرتغال برای شب عید مردم استان سمنان ذخیره شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

۵۰۰ تن پرتغال برای شب عید مردم استان سمنان ذخیره شده است

سمنان- شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برای مصرف شب عید مردم استان از هم اکنون ۵۰۰ تن پرتغال در انبارها ذخیره و از ۲۷ اسفند ماه توزیع می‌شود.

علیرضا شریفی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مطابق هر سال میوه تنظیم بازار شب عید مردم استان سمنان تامین و در انبارها ذخیره شده است، تاکید کرد: برای مصرف مردم در هشت شهرستان استان ۵۰۰ تن پرتغال ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ تن سیب درختی نیز ذخیره شده است، بیان کرد: مجموعاً ۷۵۰ تن میوه از ۲۷ اسفند ماه در سطح استان سمنان توزیع خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این میوه ها با نرخ مصوب دولتی عرضه و کسی حق آزاد فروختن آنها را ندارد، گفت: صنعت معدن و بازرسان نهادهای نظارتی دیگر بر روند توزیع و عرضه میوه شب عید نظارت خواهند داشت.

شریفی نژاد با بیان اینکه قیمت و مکان‌های عرضه این میوه مصوب و به اطلاع می رسد، بیان کرد: سهمیه شهرستان ها بر حسب نیاز و جمعیت محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه طبق تجربه هر ساله نیاز هر شهرستان از میوه شب عید با همکاری فرمانداری‌ها محاسبه می‌شود، گفت: کمبودی در زمینه توزیع میوه شب عید در استان نخواهیم داشت.

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: توزیع میوه دولتی با نرخ مصوب در شب عید به منظور تنظیم بازار و همچنین تسهیل تامین میوه مورد نیاز مردم در سطح هشت شهرستان استان انجام خواهد شد.

کد خبر: ۷۷٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha