۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
 ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور تخصیص یافت
رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور:

۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور تخصیص یافت

ساری- رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور با اشاره به اعطای ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور گفت: این تسهیلات طی دو سال اخیر ۱۰ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی وحدت صبح چهارشنبه در جلسه با استاندار و شرکت های دانش بنیان مازندران در محل استانداری میزان تسهیلات اعطایی به شرکت‌های دانش بنیان طی دو سال گذشته را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بیان کرد.

وی شمار شرکت های دانش بنیان را حدود پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: میزان تسهیلات ارائه شده به این شرکت‌ها ۱۰ برابر رشد داشته است.

رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور به برنامه تدوین شده برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تعداد شرکت های خوب دانش بنیان را بیش از ۶۰۰ واحد ذکر کرد و گفت: این شرکت‌ها در ایام کرونا خوش درخشیدند و از خروج ارز برای خرید تجهیزات کرونایی نظیر دستگاه کیت و اکسیژن ساز جلوگیری کردند.

وحدت با اشاره به خط اعتباری در نظر گرفته شده برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: برای یک شرکت دانش بنیان دو هزار میلیارد تومان خط اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در مازندران را ۸۰ واحد اعلام کرد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این جلسه بر لزوم حمایت صندوق نوآوری از طرح های شرکت دانش بنیان در استان شد و گفت: لازم است شرکت های دانش بنیان برای حل مسئله پسماند در استان ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسائل و دغدغه های استان را می توان با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان رفع کرد.

کد خبر: ۷۷٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha