۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
تامین اعتبار برای تعویض ۳۶۰ کیلومتر کابل چند رشته ای برق در ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگو با بازار مطرح کرد:

تامین اعتبار برای تعویض ۳۶۰ کیلومتر کابل چند رشته ای برق در ملایر

همدان - بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار و تعویض ۳۶۰ کیلومتر کابل چند رشته ای برق شهرستان ملایر با کابل خود نگه‌دار در سال آینده خبر داد.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بخش اعظم شبکه برق ملایر به کابل خود نگه‌دار مجهز می‌شود، از تامین اعتبار و تعویض ۳۶۰ کیلومتر کابل چند رشته ای برق این شهرستان با کابل خود نگه‌دار در سال آینده خبر داد.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: طی جلسه ای با معاون برق و انرژی وزارت نیرو خواستار تامین اعتبار لازم برای اصلاح شبکه و افزایش پایداری برق شهرستان ملایر شدیم که پس‌ از پیگیری‌های مستمر از وزارت نیرو، هزینه‌های تعویض ۳۶۰ کیلومتر کابل برق چند رشته‌ای با کابل خود نگه‌دار تامین و مقرر شد از این میزان ۱۲۰ کیلومتر آن در بهار سال ۱۴۰۰ اجرایی شود.

وی یکی دیگر از مطالبات عمده مردم ساکن در روستاهای ملایر را جابه‌جایی و تعویض تیرهای برق عنوان کرد و گفت: در این خصوص نیز درحال پیگیری درخواست ها هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تعویض کابل چند رشته‌ای با کابل خود نگه‌دار امکان سرقت و قطعی کابل به مراتب کاهش‌ یافته و به رفع ضعف ولتاژ و پایداری شبکه انتقال کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۷۷٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha