۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
 طرح گازرسانی به روستاهای کهک و سنرد شهرستان گرمسار افتتاح شد
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

طرح گازرسانی به روستاهای کهک و سنرد شهرستان گرمسار افتتاح شد

گرمسار- اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه طرح گازرسانی به روستاهای کهک و سنرد شهرستان گرمسار افتتاح شد گفت: ۲۹ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

علیرضا اعوانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  طرح گازرسانی به روستاهای کهک و سنرد شهرستان گرمسار افتتاح شد، تاکید کرد: برای اجرای طرح گازرسانی ۲۹ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۶ کیلومتر لوله کشی برای انتقال گاز در این طرح انجام شده و ۷۰ مورد علمک گاز هم نصب شده است، ابراز کرد:  افتتاح این طرح گازرسانی در عمران و آبادی منطقه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای با ورود بخش خصوصی بسیار تاثیر گذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز درباره افتتاح طرح مذکور، به خبرنگار بازار، گفت: اجرای طرح‌های گازرسانی از جمله مواردی است که می‌تواند روند مهاجرت معکوس را در شهرستان گرمسار سرعت بخشد.

منوچهر فخری با بیان اینکه اجرای طرح‌های گازرسانی در مناطق کم جمعیت نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی در مناطق محروم و دور افتاده هم برنامه دارد، ابراز کرد: حمایت از روستاییان باتوجه به اینکه این قشر از جامعه سهم مهمی از اقتصاد، تولید و جمعیت کشور را در اختیار دارند، باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر: ۷۷٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha