۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
 ۲میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی به مشهد منتقل شد
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق:

۲میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی به مشهد منتقل شد

شاهرود- ابراهیمی، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از انتقال یک میلیارد و ۹۷۹میلیون و ۷۹۲هزار و ۷۲۸لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سه فصل بهار، تابستان و پاییز امسال به تاسیسات مشهد خبر داد.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از انتقال یک میلیارد و ۹۷۹میلیون و ۷۹۲هزار و ۷۲۸لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سه فصل بهار، تابستان و پاییز امسال به تاسیسات مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد:  آمار ۹ماهه اول امسال نشان می‌دهد که بیشترین میزان انتقال فرآورده نفتی به مشهد مقدس منتقل شده است. 

وی با بیان اینکه ترتیب انتقال بنزین معمولی به میزان ۵۷۶میلیون و ۲۲۶هزار و ۶۷۲لیتر و گازوئیل یورو چهار به میزان ۵۴۷میلیون و ۲۷۶هزار و ۱۱۹ لیتر به مشهد داده شده است، ابراز کرد: در این مدت محصولات دیگری مانند گازوئیل معمولی به مقدار ۳۵۷میلیون و ۲۹۸هزار و ۵۰۲لیتر و بنزین یورو چهار به مقدار ۳۴۸میلیون و ۹۷۰هزار و ۵۷۹لیتر به مشهد منتقل شده است.

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق بیان کرد: ۱۴۵میلیون و ۷۶۵هزار و ۳۶۶لیتر نفت سفید و چهار میلیون و ۲۵۵هزار و ۴۹۰لیتر نفت جت به مشهد ارسال شده است.

ابراهیمی بیان کرد:  بیشترین میزان انتقال فرآورده‌های نفتی به ترتیب مربوط به فصل تابستان با ۷۲۲میلیون و ۱۵۳هزار و ۷۷۰لیتر، پاییز با ۶۴۳میلیون و ۵۳۵هزار و ۱۶۰لیتر و بهار با ۵۹۶میلیون و ۱۵۴هزار و ۴۰لیتر است.

وی افزود: در نمودار رسید فرآورده های نفتی امسال تاسیسات مشهد مقدس، شهریورماه با ثبت رقم ۲۵۰میلیون و ۱۷۰هزار و ۴۳۰لیتر بیشترین و فروردین ماه با ثبت رقم ۱۶۹میلیون و ۹۱۱هزار و ۹۴۰ لیتر کمترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر: ۷۶٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha