۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
۴۹۳ مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی در ایلام صادر شد
معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۴۹۳ مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی در ایلام صادر شد

ایلام - معاون کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۳ مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی صادر شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، احمدخان محمدیان اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌ های اجرایی، به منظور تسریع در انجام کار، کاهش زمان و هزینه، تامین رضایت و کرامت مردم، صدور مجوز مشاغل خانگی را الکترونیکی کرده است.

وی افزود: این طرح از ابتدای سال جاری در ایلام اجرایی شده و شفافیت و تسهیل گری در فرآیند صدور مجوزهای مشاغل خانگی از مزایای طرح الکترونیکی است.

معاون کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۳ مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی صادر شده است.

خان محدیان یادآور شد: سهم میراث فرهنگی از صدور این مجوزها ۱۴۷، جهاد کشاورزی ۱۵۰، صنعت، معدن و تجارت ۱۱۰، کمیته امداد هفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران سه و فرهنگ و ارشاد اسلامی ۷۶ مجوز الکترونیکی است.

وی تاکید کرد: این طرح ابتدا در چهار استان شامل ایلام، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان به صورت آزمایشی اجرا شده و از سال آینده در سراسر کشور اجرا می شود.

کد خبر: ۷٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha