۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
انتشار گزارش نهایی بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی تا آخر اسفند
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

انتشار گزارش نهایی بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی تا آخر اسفند

ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گزارش نهایی تیم بررسی‌کننده سانحه هواپیمای اوکراینی همراه با نظرات فنی کشورهای دخیل تا پایان سال منتشر خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذیبخش، درباره آخرین اقدامات انجام شده در خصوص سانحه هواپیمایی اوکراین، افزود: طبق کنوانسیون شیکاگو و انکس ۱۳ ایکائو، تمامی کشورهایی که در سانحه هواپیمای اوکراین دخیل بودند، گزارش‌های خود را برای سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کردند.

ذیبخش با یادآوری اینکه چهار کشور خارجی دخیل در سانحه؛ آمریکا، فرانسه، انگلیس و اوکراین بودند، گفت: این چهار کشور ۶۰ روز فرصت داشتند تا گزارش ایران را بررسی کنند و پاسخ‌های فنی خود را به این گزارش، نهایت تا ۹ اسفند به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی کشورهای دخیل، جوابیه فنی خود را به سازمان هواپیمایی ارسال کردند و تیم بررسی سانحه هواپیمایی اوکراین نیز تا پایان سال جاری، نتیجه نهایی را برای عموم مردم منتشر خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت تیم بررسی کننده سانحه هواپیمای اوکراین در گزارش نهایی، حتماً نظرات فنی کشورهای دخیل را هم منتشر می‌کند.

کد خبر: ۷۶٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha