۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
احداث یک هزار و ۵۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در سقز و سنندج آغاز شده است
سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان:

احداث یک هزار و ۵۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در سقز و سنندج آغاز شده است

کردستان- رضایی، سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: اجرای پروژه یک هزار و ۵۴۰ واحدی مسکن مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سقز و سنندج آغاز شده است.

مصطفی رضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه واجدان شرایط واگذاری در طرح اقدام ملی مسکن استان مشخص شده‌اند، اظهار داشت: هم اکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ متقاضی در استان طی سه مرحله ثبت نام و پالایش شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، زمین به خود متقاضیان واگذار می‌ شود و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی خواهد شد.

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان افزود: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر هم در شهر سقز پروژه یک هزار و ۴۰۰ واحدی استارت خورده است.

رضایی یادآور شد:  در شهر سنندج هم پروژه ۱۴۰ واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است و دیگر پروژه‌ها هم به زودی شروع به کار می‌کند.

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان مهمترین معضل طرح اقدام ملی را بحث تامین زمین اعلام کرد و گفت: با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده بخشی از این مشکل مرتفع شده بخشی دیگر نیز در حال رفع است.

رضایی اظهار داشت: تاکنون دستورالعملی در خصوص  خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی ابلاغ نشده است بنابراین شهروندان و متقاضیان از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز کنند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

کد خبر: ۷۶٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha