۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
فروش فوق العاده اجناس توسط کسبه و بازاریان همدان در شب عید
نایب رئیس اتاق اصناف همدان در گفتگو با بازار خبر داد:

فروش فوق العاده اجناس توسط کسبه و بازاریان همدان در شب عید

همدان - گازرانی، نایب رئیس اتاق اصناف همدان گفت: کسبه و بازاریان همدان در قالب یک جشنواره و فروش فوق العاده، اجناس خود را با تخفیف های ۱۵ تا ۲۰ درصدی در شب عید به فروش می رسانند.

احمد گازرانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بر اساس تصمیم گیری انجام گرفته مقرر شد امسال نمایشگاه های بهاره برقرار نباشد، گفت: بر همین اساس بازاریان و کسبه همدان در قالب یک جشنواره و فروش فوق العاده در رسته های مختلف اجناس خود را با کمترین قیمت به فروش می رسانند.  

وی در تشریح این موضوع مطرح کرد: در بازار شب عید هر مغازه و فروشگاه در قالب یک جشنواره و فروش فوق العاده، اجناس خود را با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف به فروش می رسانند و اجناس با تنوع و رنگ بندی و کیفیت مرغوب در بازار شب عید عرضه می شوند.  

امسال مردم به لحاظ اقتصادی وضعیت نامناسبی دارند

نایب رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه امسال مردم به لحاظ اقتصادی وضعیت نامناسبی دارند، اظهار کرد: قدرت خرید مردم کاهش یافته و شاهد کاهش در خریدهای مردم هستیم بدین ترتیب این تصمیم گرفته شد تا بتوانیم با قیمت هایی مناسب، شاهد رونق دوباره بازار همدان باشیم.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان در خصوص وضعیت رسته کیف و کفش چرم همدان نیز بیان کرد: واحدهای فروش کیف و کفش چرم همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برآن هستند که اجناس خود را با کمترین قیمت به فروش برسانند و تخفیف های مذکور برای واحدهای فروش کیف و کفش چرم نیز مطرح است.

وی گفت: فروشندگان با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه و عرضه اجناس با قیمتی کمتر از قیمت واقعی، درصدد هستند اجناس خود را به فروش برسانند و دیگر اجناس به انبارها  مرجوع و انباشته نشود.

نایب رئیس اتاق اصناف همدان کیفیت، تنوع و رنگ بندی اجناس را در بازار همدان مناسب و دارای وضعیت بسیار مرغوب اعلام کرد و افزود: در سال جاری کسب و کار خوبی در بازار همدان در جریان نبود اما به راستی بازار همانند خط مقدم در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی تاثیر گذار است، بنابراین دستگاه ها و مدیران اجازه ندهند خط مقدم یک مجموعه با آسیب مواجه باشد.

اصناف و بازاریان اگر در معرض آسیب باشند این آسیب ها متوجه همه مردم و اقشار مختلف جامعه می شود و همگی به نوعی در گیر آسیب های اجتماعی و اقتصادی می شوند

گازرانی ادامه داد: اصناف و بازاریان اگر در معرض آسیب باشند این آسیب ها متوجه همه مردم و اقشار مختلف جامعه می شود و همگی به نوعی در گیر آسیب های اجتماعی و اقتصادی می شوند.  

وی در تشریح این موضوع اضافه کرد: در شرایطی که اصناف و کسبه بازار دچار تشویش، فروپاشی و آسیب باشند، نه تنها از نظر اقتصادی که بخش کلی مسئله است بلکه از نظر اجتماعی نیز طبقات و اقشار مختلف جامعه نیز دچار ضرر و زیان ناشی از این آسیب ها می شوند.  

نایب رئیس اتاق اصناف همدان گفت: در حال حاضر ما در جامعه با اقشاری مواجه هستیم که به دلیل نبود شغل و کسب و کار درآمد مناسب، قدرت خریدی ندارند و به عنوان یک نیازمند وارد بازار خرید می شوند و از مغازه به مغازه ای دیگر فقط به دنبال این هستند که کسب روزی داشته باشند و در حد توان اندکی که دارند جنسی را خریداری کنند مسئولین و دست اندرکاران باید شرایطی ایجاد کنند که هم کسبه و بازاریان از کسب و کار راضی باشند و هم مردم از شرایط خوب بازار بهره مند شوند و بتوانند مایحتاج خود را خریداری نمایند.

کد خبر: ۷۶٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha