۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند به روز بودن تکنولوژی است
فرماندار همدان:

تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند به روز بودن تکنولوژی است

همدان - فرماندار همدان از شکل گیری رونق تولید و اشتغال در روستای «یکن آباد» همدان خبر داد و گفت: تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند به روز بودن از نظر تکنولوژی و نوع تولیدات است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمد علی محمدی در آیین افتتاح فروشگاه عرضه مستقیم تولیدی پوشاک دیبا گفت: امروزه (R&D) تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره‌وری، کیفیت، سهم بازار و دیگر عواملی که در افزایش توان رقابتی موثر هستند، دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه این واژه در امر تولید ما کمی غریب است؛ افزود : با توجه به تحقیق و توسعه در امر تولید باید فرصت‌های کسب ‌وکار جدیدی خلق کرده و یا کسب ‌وکار فعلی متحول شود.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی سلیقه ها و نیازهای مصرف کنندگان در بازارهای داخلی و خارجی از سوی تولید کنندگان عنوان کرد: تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند بروز بودن از نظر تکنولوژی و نوع تولیدات است.

محمدی افزود: تحقیق و بررسی تخصصی وضعیت محصول تولیدی در بازار، مخاطب شناسی و بروزرسانی تولید بر حسب سلیقه مصرف کنندگان باید همواره مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

فرماندار همدان با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی و بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات در این واحد تولیدی اظهار کرد : با راه اندازی چندین واحد تولیدی در روستای یکن آباد شاهد تحقق عملی رونق تولید و اشتغال در این روستا هستیم.

محمدی در ادامه از واحد تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی در این روستا بازدید کرد و گفت: این واحد تولیدی برای ۱۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و افزایش تولید و اشتغال را در دستور کار دارد.
 

کد خبر: ۷۶٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha