۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
۱۲۲ میلیارد ریال برای طرح‌های تفصیلی در آذربایجان‌شرقی هزینه می‌شود
معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

۱۲۲ میلیارد ریال برای طرح‌های تفصیلی در آذربایجان‌شرقی هزینه می‌شود

تبریز- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲۲ میلیارد ریال برای تهیه طرح‌های تفصیلی در شهرهای تبریز، مرند، سردرود، آذرشهر، بستان آباد، ورزقان و هریس هزینه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرسازی آذربایجان شرقی، بابک نجفیان با بیان اینکه این اعتبار از محل منابع داخلی شرکت بازآفرینی شهری ایران تامین شده است، افزود: برای تهیه طرح تفصیلی با رویکرد بازآفرینی شهری در این شهرها شرکت های مهندسین مشاوری که دارای سابقه کار خوب در این زمینه هستند، انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت: قرارداد تهیه طرح های تفصیلی با رویکرد بازآفرینی شهری شهرهای تبریز، مرند و سردرود بین اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان کارفرما با شرکت های مهندسین مشاور منتخب منعقد شده است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: قرارداد تهیه طرح های تفصیلی شهرهای آذرشهر، بستان آباد، هریس و ورزقان نیز با مهندسین مشاور منتخب حداکثر تا پایان اسفند سال جاری منعقد می شود.

نجفیان با بیان اینکه فرآیند و روش انتخاب این مشاوران به صورت QBS (انتخاب مشاور بر اساس کیفیت) است، ادامه داد: هویت طرح های مذکور شامل تهیه طرح تفصیلی برای هر شهر و شامل شرح خدمات شناسایی محدوده های بازآفرینی شهری و تهیه طرح بازآفرینی برای محدوده های محلات هدف هر شهر است.

کد خبر: ۷۶٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha