۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
اطلاع رسانی محدوده‌های جدید معدنی؛ به زودی
رئیس هیئت عامل ایمیدرو اعلام کرد

اطلاع رسانی محدوده‌های جدید معدنی؛ به زودی

جعفری، رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: محدوده‌های جدید معدنی که در مرحله اخذ پروانه اکتشاف است، در فراخوان جذب سرمایه‌گذار به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش بازار، وجیه الله جعفری که در جلسه سیاست‌گذاری برای تامین مالی طرح‌های توسعه (شرکت سهامی عام پروژه) با حضور نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی سخن می‌گفت، افزود: محدوده‌های جدید در قالب بسته‌های مختلف و با تایید وزیر و معاونت معدنی وزارتخانه، تا پایان سال برای مزایده اطلاع رسانی می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: عمده این محدوده‌ها، فلزی است که شامل پروانه اکتشاف، گواهی کشف و معادن می‌شود.

وی همچنین از برنامه اعلام فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای محدوده‌های جدید معدنی و همچنین معدن سنگ آهن A۲۱ در استان یزد خبر داد و گفت: بیشتر محدوده‌هایی که به فراخوان خواهد رفت، دارای ذخایر سنگ آهن، مس و طلا است.
جعفری خطاب به شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی گفت: شرکت‌ها، طرح‌های توسعه‌ای را که قابلیت تامین مالی از طریق شرکت سهامی عام پروژه دارند تا پایان هفته جاری به ایمیدرو معرفی کنند.

وی افزود: این طرح‌ها در معاونت و مدیریت‌های ایمیدرو بررسی و زمینه تامین مالی در قالب شرکت عام پروژه فراهم خواهد شد.

زیرساخت و پیشنهاد تشکیل شرکت سهامی عام پروژه آب
جعفری با اشاره به سیاست‌های توسعه‌ای ایمیدرو در بخش زیرساخت، گفت: توسعه زیرساخت‌ها از طریق سهامی عام پروژه به ویژه در حوزه احداث ریل و تامین آب و برق در دستور کار است.

وی پیشنهاد داد: با تشکیل شرکت سهامی عام پروژه "آب" می‌توان نیاز صنایع معدنی به آب در نقاط مختلف کشور را تامین کرد و علاوه بر طرح انتقال آب خلیج فارس، این رویکرد برای سایر سواحل کشور نیز قابلیت اجرا دارد.

کد خبر: ۷۶٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha