۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
استقرار بازرس در کلیه واحدهای تولید محصولات بهداشتی
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

استقرار بازرس در کلیه واحدهای تولید محصولات بهداشتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در کلیه واحدهای تولیدکننده محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده کشور بازرس مقیم مستقر خواهد شد تا جلوی هر گونه تخلف احتمالی گرفته شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عباس تابش در اولین جلسه کارگروه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین که در سازمان صنعت برگزار شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش درخواست‌ها برای تامین اقلام بهداشتی، اولویت مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی در این زمینه، افزایش تولید محصولات و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم بخشی از دغدغه و نگرانی شهروندان برای مقابله با این ویروس کاهش یافته است که جا دارد از فعالیت شبانه روزی کلیه واحدهای تولید کننده در این زمینه قدردانی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا در استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مهمترین رسالت کمیته پشتیبانی برآورد نیاز اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در سطح استان است تا مطابق با آن ظرفیت‌های تولیدی استان به کار گرفته شود.

سعید نبیل افزود: برنامه‌ریزی برای تولید مستمر و توزیع اقلام بهداشتی تولید شده در دستور کار سازمان قرار دارد تا مردم در تامین این اقلام و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با کمبودی در بازار مواجه نباشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ورئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه به همراه مسئولان از شرکت پارس حیان تولید کننده انواع ژل‌ها و محلول‌های ضد عفونی کننده واقع در شهر صنعتی البرز استان قزوین بازدید کردند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد و بیش از نیمی از مواد شوینده کشور در این استان تولید می‌شود.

شیوع ویروس کرونا در استان قزوین تاکنون هشت نفر ابتلای قطعی و ۲ نفر فوتی در پی داشته است.

کد خبر: ۷٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha