۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
یک هزار و ۵۹۰ تن کالای اساسی در زنجان توزیع می‌شود
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

یک هزار و ۵۹۰ تن کالای اساسی در زنجان توزیع می‌شود

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان از توزیع بیش از یک هزار و ۵۹۰ تن برنج هندی و تایلندی و همچنین شکر در استان خبر داد.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای تامین اقلام کالاهای اساسی شب عید در استان زنجان مشکلی وجود ندارد،گفت: توزیع کالاهای اساسی در پایان سال در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی های لازم انجام شده است. 

وی از توزیع  بیش از یک هزار و ۵۹۰ تن کالاهای اساسی در استان خبر داد و اظهار کرد: ۴۰۰ تن برنج هندی، ۴۰۰ تن برنج تایلندی و ۷۹۰ تن شکر در استان توزیع می شود و  مردم نگرانی در خصوص کالاهای اساسی نداشته باشند. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان به ذخیره‌سازی گندم در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای دو ماه پس از چینش، ذخیره گندم در سیلوها موجود بوده و مشکلی وجود ندارد. 

ایزدی تاکید کرد: از آغاز سالجاری تاکنون  بیش از سه هزار تن برنج هندی در زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون هم بیش از ۱۰ هزار تن شکر در استان توزیع شده است،تصریح کرد: همچنین تا پایان سال هم بیش از پنج هزار تن شکر توزیع می شود. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ابراز داشت: در راستای امنیت بازار و آرامش مردم با کمک سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بازرسی از فروشگاه‌ها به جد دنبال می شود تا تخلفی رخ ندهد. 

کد خبر: ۷۶٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha