۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
مازندران استان معین تنظیم بازار میوه شب عید در کشور است
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران:

مازندران استان معین تنظیم بازار میوه شب عید در کشور است

ساری- شعبانی، مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران خواستار برنامه ریزی درست برای تخلیه مرکبات موجود در انبارهای استان و کنترل بازار میوه شب عید شد و گفت: مازندران استان معین در کشور است.

محمدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ هزار تن مرکبات در انبارهای استان اظهار داشت: باید این میوه ها برای تنظیم میوه شب عید از انبارها تخلیه و بازارهای کشور روانه شود.

وی بااشاره به این که مازندران استان معین تنظیم بازار میوه شب عید در کشور است، افزود: طبق مصوبه میوه استان به بازارهای ۲۲ استان روانه خواهد شد و تاکنون بیش از دو هزار تن میوه شب عید نیز ارسال شده است.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران به کیفیت مرکبات در استان اشاره و اضافه کرد: محصولات مرکبات استان دارای کیفیت بوده و باید نسبت به تخلیه انبارها اقدام کنیم تا باغداران با ضایعات مواجه نشوند.

شعبانی با عنوان اینکه برای فروش محصول با قیمت مناسب باید برنامه ریزی شود، قیمت مرکبات تعیین شده توسط ستاد تنظیم بازار را برای میوه شب عید ۱۰ هزار و۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت انبارداری در استان گفت: در سال های اخیر ظرفیت های خوبی ایجاد شده و میزان ظرفیت انبارهای فنی وسورتینگ ها به ۱.۵ میلیون تن رسیده است.

سالانه بیش از ۲.۷ میلیون تن مرکبات در مازندران تولید می شود.

کد خبر: ۷۶٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha