۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۲۰.۵ میلیون تن بار از طریق ناوگان باری آذربایجان‌شرقی جابجا شد
معاون اداره کل راهداری آذربایجان‌شرقی:

۲۰.۵ میلیون تن بار از طریق ناوگان باری آذربایجان‌شرقی جابجا شد

تبریز- معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۱ ماه سال جاری ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل بار استان جابجا شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان‌شرقی، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه جابجایی این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است،  افزود: در این مدت یک میلیون و ۴۳۶ هزار برگ بارنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدودیت ها و ممنوعیت های سفر روبرو شده بود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۶۹۲ هزار مسافر را با بیش از ۴۰۶ هزار سفر جابجا کرده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان جابجایی مسافر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش یافته است.

تیمورزاده ادامه داد: در زمان کنونی ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند، ۳۲ هزار و ۶۶۳ راننده باری دارای کارت هوشمند و ۶۹۳ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل مسافر و باری استان فعالیت دارند.

وی یادآوری کرد: ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل ونقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.

کد خبر: ۷۶٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha