۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
توزیع روغن نباتی در زنجان مدیریت شود
استاندار زنجان:

توزیع روغن نباتی در زنجان مدیریت شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تن روغن نباتی در انبار داریم که باید با مدیریت توزیع شود، گفت: این قلم کالای اساسی نباید به سایر استان‌ها ارسال شود چرا که گرفتن مواد خام روغن بسیار سخت است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان در محل استانداری با بیان اینکه باید نظارت لازم انجام و ساماندهی ناظران ویژه در استان عملیاتی شود، گفت: تهیه اقلام ضروری نباید همراه با مشکلاتی باشد. 

وی با بیان اینکه اقلام مشخصی نباید در مغازه ها نرخ های متفاوتی داشته باشد، اظهار کرد: تحقق این مهم نیز نیازمند نظارت ویژه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقلامی که وارد استان زنجان می شود نباید قیمت ها متفاوت باشد،ابراز داشت: تفاوت قیمت ها اعتراض مردم  را به دنبال دارد. 

حقیقی با بیان اینکه نانوایی هایی که نیاز به آرد دارند نباید احساس کمبود کنند،ابراز داشت: واحدهایی که مازاد دارند نباید سهمیه خود را خارج از نانوایی عرضه کنند که این مهم نیز نیازمند نظارت ویژه است.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین تخم‌مرغ نیز تمهیداتی توسط جهاد کشاورزی استان اندیشیده شود،تصریح کرد: بازرسان بسیج اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مکمل هم باشند و بیشتر احساس مسئولیت کنند. 

استاندار زنجان بر لزوم نظارت بیشتر از بازار شب عید در استان تاکید کرد و ابراز کرد: در آستانه نوروز مدیران ذی ربط نظارت ویژه ای بر بازار داشته باشند که این مهم آرامش مردم را به دنبال دارد. 

حقیقی با بیان اینکه نرخ میوه شب عید باید کمتر از قیمت بازار بوده تا تقاضا باشد، افزود: از مسئولان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری انتظار دارم در توزیع اقلام اساسی همه مناطق کم برخوردار در مرکز استان و همه شهرستان مدیریت لازم را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار و اصناف ویژه سامان داده و میدانی شود، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های استان باید توجیه شوند.

حقیقی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج اصناف و فرمانداران وظیفه ویژه و مهمی دارند که باید نظارت میدانی باشد و ارتباط با رسانه ها و مردم به نحو مطلوبی انجام شود.

وی گفت: در خصوص تامین تخم‌مرغ نیز تمهیداتی توسط جهاد کشاورزی استان اندیشیده شود.

استاندار زنجان به موضوع روغن در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تن روغن نباتی در انبار داریم که باید با مدیریت توزیع شود و این قلم کالای اساسی نباید به سایر استان ها ارسال شود چرا که گرفتن مواد خام روغن بسیار سخت است. 

حقیقی با بیان اینکه تهیه اقلام ضروری نباید همراه با مشکلاتی باشد، افزود: اقلام مشخصی نباید در مغازه ها نرخ های متفاوتی داشته باشد و اقلامی که وارد استان زنجان می شود نباید کسی جرات داشته باشد تا قیمت های متفاوتی بر آن تعیین کند.

کد خبر: ۷۶٬۵۶۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha