۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
جشنواره فروش ویژه نوروزی گامی در راستای کنترل و نظارت بر قیمت ها
رئیس اتاق اصناف مرکز استان سمنان مطرح کرد

جشنواره فروش ویژه نوروزی گامی در راستای کنترل و نظارت بر قیمت ها

اخلاقی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان سمنان گفت: اصناف کشور در راستای تنظیم بازار با وزارت صمت همراه هستند و امسال نیز برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی کمک موثری در کنترل و نظارت بر قیمت ها خواهد داشت و برای اصناف که در یک سال گذشته به دلیل کرونا متضرر شده اند، نیز شرایط خوبی است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، احمد اخلاقی افزود: در چند سال اخیر در ایام پایانی سال در راستای تنظیم بازار نمایشگاه های بهاره دایر می شد که در حال حاضر با وجود شرایط کرونا برگزاری نمایشگاه مغایر با مصوبات ستاد ملی کرونا است و با مصوبه اتاق اصناف ایران، تصمیم به برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی با عنوان نمایشگاهی به وسعت ایران گرفته شد که این جشنواره با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی هم به نفع مصرف کنندگان و هم به نفع واحدهای صنفی می باشد.

وی تصریح کرد:اصناف از ابتدای شیوع کرونا همراهی لازم را در بازگشت سلامت به جامعه داشتند و با تعطیلی کسب وکار از سود مالی خود گذشتند و در حال حاضر به دلیل رکود اقتصادی و پایین آمدن قدرت خرید مردم و همچنین افزایش قیمت ها به دلیل تحریم و افزایش نرخ ارز، برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی فرصت مناسبی برای حضور تمامی واحدهای صنفی که در یک سال اخیر متضرر شده اند می باشد.

اخلاقی گفت: فراخوان ثبت نام از واحدهای صنفی به اتحادیه های منتخب کیف و کفش، پوشاک، قنادی، آجیل و خشکبار و میوه و …..ارسال شده است و این جشنواره از ۱۵ اسفندماه در استان سمنان اجرایی خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ دایر خواهد بود.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح بر عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب تاکید بسیاری شده و کالاها با تخفیف های واقعی و با برچسب قیمت در معرض دید مصرف کنندگان قرار می گیرد و فروشنده نیز ملزم به ارائه فاکتور فروش می باشد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح فروش ویژه نوروزی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و کالاهای تولید داخلی نیز هست و همین طور از واحدهای صنفی رسمی دارای پروانه کسب حمایت میشود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان سمنان گفت: آمادگی و همراهی اتحادیه های صنفی استان اعلام شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته انشاالله بازار شب عید به بهترین نحو و با کمترین مشکل مدیریت و نظارت خواهد شد.

کد خبر: ۷۶٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha