۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تصویب ۶ طرح احداث و تبدیل تأسیسات گردشگری در استان همدان
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد:

تصویب ۶ طرح احداث و تبدیل تأسیسات گردشگری در استان همدان

همدان - معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث‌فرنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از تصویب ۶ طرح احداث و تبدیل تأسیسات گردشگری شامل پنج اقامتگاه بوم‌گردی و یک سفره خانه سنتی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۰۰میلیارد ریال در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی گفت: جلسه کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری با حضور نماینده‌گان جامعه هتلداران، سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌های بین‌راهی و جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه ۶ طرح احداث و تبدیل تأسیسات گردشگری شامل پنج اقامتگاه بوم‌گردی و یک سفره خانه سنتی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر به تصویب اعضا رسید.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان ادامه داد: چندسالی است که در کشور ایجاد و تبدیل اقامتگاه‌های بوم‌گردی مورد توجه قرار گرفته و این مکان‌ها به یکی از جاذبه‌ها برای اسکان گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

قاسمی گفت: ایجاد و راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی به‌منظور توسعه گردشگری و رشد و رونق روستاهای استان همدان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۷۶٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha