۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
ایجاد دفاتر فن بازار مسیر ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با سرمایه‌گذاران را کوتاه می‌کند
دبیر شورای شبکه فن بازار ایران:

ایجاد دفاتر فن بازار مسیر ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با سرمایه‌گذاران را کوتاه می‌کند

زنجان- قنبر پور، دبیر شورای شبکه فن بازار ایران گفت: با ایجاد دفاتر فن بازار مسیر ارتباط  شرکت‌های دانش بنیان با سرمایه گذاران کوتاه می‌شود و عمده دلایل رکود شرکت‌های دانش بنیان مسائل مالی و نیاز به سرمایه است.

اکبر قنبرپور در حاشیه مراسم افتتاح بیست و پنجمین دفتر بازار فن بازار کشور در زنجان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با ایجاد شبکه‌های فن بازار در کشور جریان عرضه و تقاضای فناوری به هم متصل می شود.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌ها برای هدایت یک جریان فناور باید فراهم شود که در این میان باید از مزیت‌های پارک علم فناوری استفاده شود. 

دبیر شورای شبکه فن بازار ایران با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان بتوانند ایده‌های خود را در این بازار به منصه ظهور برسانند،گفت: ایجاد فن بازارهای منطقه‌ای و فن بازارهای تخصصی موجب می شود نیازها و تقاضا در عرضه فناوری در این شبکه منتشر شود. 

قنبر پور تاکید کرد: شرکت‌هایی که می توانند پاسخگوی این نیازها باشند در این شبکه‌ها پیشنهاد خود را ارائه کنند در این بازار تامین شود. 

وی ابراز داشت: استان زنجان به عنوان بیست و پنجمین استان برخوردار از فن بازار در کشور است و با ایجاد این بازار تقاضا به نیازهای صنعتی استان پاسخ داده می شود.

دبیر شورای شبکه فن بازار ایران افزود: مدیریت عرضه و تقاضای نیاز بازار صنایع از عمده فعالیت این دفاتر است. 

قنبرپور با بیان اینکه با ایجاد دفاتر فن بازار مسیر ارتباط  شرکتهای دانش بنیان با سرمایه گذاران کوتاه می شود،ابراز داشت: عمده دلایل رکود شرکتهای دانش بنیان مسائل مالی و نیاز به سرمایه است. 

وی تصریح کرد: این دفاتر اتتصال جریان سرمایه گذاری بوده و مشکل بعدی بحث بازار است که در این شبکه ملی توانمندی های شرکتها در این شبکه عرضه شده و بازارهای جدیدی برای سرمایه گذاران ایجاد می شود. 

کد خبر: ۷۶٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha