۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
خراسان جنوبی رکورد دار گاز رسانی به روستاها شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رکورد دار گاز رسانی به روستاها شد

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: این استان باگاز رسانی به ۵۵۸ روستا طی یک سال رکورد دار گاز رسانی به روستاها شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی در تشریح کارنامه فعالیت های شرکت گاز استان گفت: با تلاش و همت تمامی کارکنان ، موفق شدیم طی سالیان اخیر افتخارات گسترده ای را در کارنامه خدمت رسانی شرکت گاز استان ثبت نماییم و ثبت این افتخارات مرهون تلاش کارکنانی است که خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در گازرسانی روستایی موفق به کسب رکورد بی سابقه گازرسانی به ۵۵۸ روستا در طول یک سال شده ایم که این حجم گازرسانی روستایی در مدت یک سال، در طول فعالیت شصت ساله شرکت ملی گاز ایران یک رکورد بی سابقه در بین شرکت های گاز استانی محسوب می شود.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته رشد بی سابقه ای در گازرسانی روستایی خراسان جنوبی شکل گرفته است به طوری که تا ابتدای سال ۱۳۹۷ تنها ۲۹۳ روستای خراسان جنوبی با ۴۶ درصد جمعیت پوشش روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند بودند و به همین دلیل این استان یکی از چهار استان کم برخوردار در حوزه گازرسانی در کشور محسوب می شد .

وی ادامه داد:  با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز استان و حمایت کامل شرکت ملی گاز ایران که دستاورد این همکاری ، گازرسانی به ۱۰۲۰ روستا طی سه سال اخیر بود، در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار استان به هزار و ۳۱۳  روستا و جمعیت تحت پوشش روستایی به ۹۴ درصد افزایش یافته که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی بیان داشت: گازرسانی به یک هزار و ۲۰ روستا طی سه سال نیز یک رکورد قابل توجه در سطح شرکت ملی گاز ایران در حوزه گازرسانی به روستاها است.

کد خبر: ۷۶٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha