۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
۵۱ روستای کوهستانی مازندران و سمنان گازرسانی می شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

۵۱ روستای کوهستانی مازندران و سمنان گازرسانی می شود

سوادکوه - مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ۵۱ روستای کوهستانی منطقه ورسک و طالع رودبار مازندران و سمنان سال آینده گازرسانی می شود.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در حال حاضر مشعل گاز در حدود دو هزار و ۲۰۰ روستای استان روشن است، گازرسانی به روستاهای کوهستانی را از جمله برنامه ها اعلام کرد و گفت: طبق برنامه گازرسانی به منطقه کوهستانی طالع رودبار و ورسک جزو برنامه ها است و با اجرای آن چهار روستای سمنان و ۴۷ روستای منطقه ورسک و طالع رودبار گازرسانی می شود.

وی با اظهار اینکه پروژه گازرسانی به منطقه کوهستانی طالع رودبار تعریف شده است، ادامه داد: این پروژه با گرم شدن هوا در بهار سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۵۰ کیلومتر لوله کشی گاز در استان با وجود تحریم ها و کمبود نقدینگی انجام شده است، افزود: در حال حاضر درصد گازرسانی در مناطق روستایی استان بیش از ۹۳ درصد رسیده و از میانگین کشوری بالاتر است.

احمدپور با بیان اینکه پرونده گازرسانی به استان تا دو سال دیگر بسته می شود، شمار مشترکان گاز را در استان بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار خانوار بیان کرد ودرباره مصرف گاز در استان گفت: میزان مصرف استان ایام پیک تا ۳۶ میلیون مترمکعب نیز می رسد، از اینرو از مشترکان تقاضا داریم که با صرفه جویی و مدیریت مصرف، ما را در تامین انرژی پایدار یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اظهار اینکه در سال جاری ۱۳۳ روستا در ایام دهه فجر به شبکه گازرسانی متصل شده است، افزود: گازرسانی به صنایع بزرگ از جمله کارخانه نساجی از جمله پروژه ها بوده است.

کد خبر: ۷٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha