۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
حمل بار از طریق ناوگان ریلی شمالغرب ۱۲ درصد رشد دارد
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب:

حمل بار از طریق ناوگان ریلی شمالغرب ۱۲ درصد رشد دارد

زنجان- خدایی، مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب از افزایش ۱۲ درصدی حمل بار از طریق ناوگان ریلی شمالغرب در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جا به جایی مسافر توسط ناوگان ریلی شمالغرب طی ۱۱ ماه امسال کاهش یافته است، گفت: در این راستا جا به جایی کالا از طریق این ناوگان افزایش دارد.

وی با بیان اینکه حمل بار از ناوگان ریلی شمالغرب کشور افزایش یافته است، اظهار داشت: حمل بار از طریق ناوگان ریلی شمالغرب در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب با بیان اینکه میزان تن کیلومتر جابجا شده مرزی ناوگان ریلی شمالغرب در ۱۱ ماه امسال بیش از ۴۵۸ میلیون تن بوده است،گفت: تن کیلومتر جابجا شده مرزی راه آهن شمالغرب در ۱۱ ماه سال گذشته ۴۱۰ میلیون بود.

خدایی اقلام تن کیلومتر جابجا شده مرزی راه آهن شمالغرب را شامل کنسانتره سنگ آهن، کود، خاک روی  و خاک مس اعلام کرد و ابراز داشت: در حال حاضر اداره کل راه آهن شمالغرب در بخش باری از مراکز مهم بارگیری شبکه ریلی است.

وی افزود: راه آهن  زنجان مرکزیت حمل کنسانتره شمالغرب کشور شده و از استان‌های کردستان و همدان کنسانتره به استان حمل شده و از طریق ناوگان ریلی شمالغرب به سنگان طبس و خراسان رضوی حمل می شود. 

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب تصریح کرد: درآمد حاصل از حمل بار توسط ناوگان ریلی شمالغرب بیش از ۶  برابر شده است.

کد خبر: ۷۶٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha