۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
بیمه بیکاری در زنجان به ۲.۸ هزار نفر کاهش یافته است
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

بیمه بیکاری در زنجان به ۲.۸ هزار نفر کاهش یافته است

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیمه بیکاری در استان طی سال گذشته سه هزار و ۲۷۱ نفر بود، گفت: در حال حاضر بیمه بیکاری در استان به دو هزار و ۸۰۰ نفر کاهش یافته است.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیمه اجباری در زنجان طی فروردین ماه سالجاری حدود ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر بود، گفت: در حال حاضر این رقم به ۱۱۷ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بیمه بیکاری در استان طی سال گذشته سه هزار و ۲۷۱  نفر بود،اظهار کرد: در حال حاضر بیمه بیکاری در استان به دو هزار و ۸۰۰ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: طی سالجاری بیمه بیکاری در استان به تعداد بیش از ۴۵۰ نفر کاهش یافته و این نشان می دهد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خوب است.

علیاری با بیان اینکه طی سال جاری تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان نسبت به سال ۹۸ رشد بسیار خوبی داشته است،تاکید کرد: تنها هدف سازمان تامین اجتماعی تامین آرامش برای مردم است.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا مشاغل را دچار تزلزل کرد،ابراز کرد: تاکنون در استان ۳۰  هزار و ۴۵۰ بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از تسهیلات کرونا استفاده کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است،تصریح کرد: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌ بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

کد خبر: ۷۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha