۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
زنجان رتبه سوم نرخ مشارکت اقتصادی در سطح کشور را دارد
استاندار زنجان:

زنجان رتبه سوم نرخ مشارکت اقتصادی در سطح کشور را دارد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان، زنجان رتبه سوم کشوری نرخ مشارکت اقتصادی را از آن خود کردیم.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کاری که توسط مدیران دستگاههای اجرایی در استان انجام می شود در عمل باید نشان داده شود،گفت: در سالجاری آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۴۰۰ نفر جوان تحصیل کرده بومی جذب این شرکت شدند،اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۸۴۰ نفر جذب این شرکت شدند.

استاندار زنجان گفت: هم اکنون بیش از پنج هزار نیرو در ۱۴ شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان به ساخت انواع ترانسفورماتور مشغول هستند و این شرکت مشکل داشت ولی با ورود دستگاه قضایی این شرکت دوباره فعالیت خود را با قوت بیشتری ادامه داد.

حقیقی به نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان رتبه سوم کشوری نرخ مشارکت اقتصادی را از آن خود کردیم.

وی گفت: طی سال جهش تولید نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان بیش از ۳۶ درصد رشد کرده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در سال جهش تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان با تمام مشکلات توانستند سر پا بوده و نیروی انسانی خود را تعدیل نکردند.

حقیقی افزود: طی ۱۱ ماه امسال واحد تولیدی و صنعتی در استان به علت مشکلات تعطیل نشده است.

کد خبر: ۷۶٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha