۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
رانت، احتکار و فساد در زمینه تولید و توزیع سیمان| وزرات صمت در مدیریت دچار وادادگی شده است
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

رانت، احتکار و فساد در زمینه تولید و توزیع سیمان| وزرات صمت در مدیریت دچار وادادگی شده است

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرات صمت در مدیریت بخشی از وظایف محوله دچار وادادگی شده است، تاکید کرد: شاهد رانت، احتکار و فساد در زمینه سیمان و فولاد در کشور هستیم و این مسئله هم به ضعف شدید و غیر قابل قبول وزارت صمت باز می گردد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به نبود سیمان و فولاد در راستای تحرک بخشی به پروژه های عمرانی در کشور گفت: ما پیرو مشکلات در زمینه نبود سیمان و فولاد در کشور و احتکار در این زمینه ها وزیر صمت را به مجلس دعوت کردیم که نهایتا وزیر به کمیسیون نیامد و این خود دلیلی بر سوءمدیریت است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: متاسفانه وزرات صمت در مدیریت بخشی از وظایف محوله دچار یک وادادگی شده است و بسیار ناتوان است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در کشور دو برابر نیاز کشور سیمان تولید می شود و وقتی سیمان در این شرایط نایاب می شود این امر بدین معنی است که واقعا نظارت در این بخش وجود ندارد.

رضایی کوچی اظهارداشت:  در حال حاضر شاهد رانت، احتکار و فساد در زمینه سیمان و فولاد در کشور هستیم و این مسئله هم به ضعف شدید و غیر قابل قبول وزارت صمت باز می گردد و البته همین موضوع هم باعث شد تا تحقیق و تفحص از وزارت صمت در مجلس کلید بخورد.

کد خبر: ۷۶٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha