۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
یک هزار و ۲۶۲ واحد مسکونی در «دنا» ساخته می شود/ پرداخت۵۰ میلیون تومان بلاعوض به زلزله زدگان
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

یک هزار و ۲۶۲ واحد مسکونی در «دنا» ساخته می شود/ پرداخت۵۰ میلیون تومان بلاعوض به زلزله زدگان

یاسوج- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یک هزار و ۲۶۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان دنا ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا تابش عصر پنجشنبه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ زنی این واحدهای مسکونی در شهر سی سخت افزود: اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده روستایی، ۸۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه همچنین به این واحدها ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان هم بلاعوض اسکان پرداخت می‌شود، گفت: به واحدهای روستایی ۳۰ میلیون تسهیلات معیشتی نیز پرداخت می‌شود.

تابش اظهار داشت: مجموع اعتبارات پرداختی به واحدهای زلزله زده روستایی در شهرستان دنا ۱۶۵ میلیون تومان است که از این مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان نیز بلاعوض است.

وی افزود: اعتبارات بازسازی منازل تخریبی در حوزه شهری نیز ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بوده و به صاحبان این واحدها ۲۰ میلیون تومان بلاعوض اسکان، ۲۰ میلیون تومان بلاعوض برای ساخت و ۱۵ میلیون تومان نیز بلاعوض معیشت پرداخت می‌شود.

تابش تصریح کرد: کلنگ ساخت این واحدها به زمین زده شد و از این تعداد واحد که قرار است تخریب و بازسازی شود ۶۸۲ واحد شهری و ۵۸۰ واحد نیز روستایی است.

وی مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای بازسازی شهری در مناطق زلزله زده سی سخت را ۱۸۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان، ۱۳۰ میلیون تسهیلات و ۵۵ میلیون تومان نیز بلاعوض است.

کد خبر: ۷۵٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha