۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
راه ارتباطی ۱۵۰ روستای اردبیل مسدود است/ ۱۱۰ اکیپ راهداری در حال خدمت رسانی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

راه ارتباطی ۱۵۰ روستای اردبیل مسدود است/ ۱۱۰ اکیپ راهداری در حال خدمت رسانی

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بر اثر بارش برف راه ۱۵۰ روستا در شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و مشگین شهر مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحمتی ظهر دوشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۱۵۰ روستا در شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و مشگین شهر بر اثر بارش برف گفت: راهداران درصدد هستند هر چه سریع‌تر این راه‌ها را بازگشایی کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات برف‌روبی با جدیت در گردنه‌های برفگیر ادامه دارد و در تلاش هستیم شرایط تردد را برای رانندگان فراهم کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری عملیات برف روبی و بازگشایی محورها و گردنه‌های استان را انجام می‌دهند که با تلاش راهداران در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با تاکید بر  به امتناع از سفرهای غیرضروری شهروندان بیان کرد: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌های حیران در جاده اردبیل - آستارا، صایین در جاده نیر - سراب، الماس در جاده خلخال - اسالم و جاده سرچم - زنجان ادامه دارد و رانندگان در گذر از این راه‌ها باید خودروی خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

رحمتی با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان نیز تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی هوای استان در محورهای مواصلاتی مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در راههای ارتباطی شمال استان اردبیل بارش باران گزارش شده است که تا عصر امروز تداوم می‌ یابد.

کد خبر: ۷٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha