۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
هیچ مشکلی در تامین کالا و میوه شب عید نداریم
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هیچ مشکلی در تامین کالا و میوه شب عید نداریم

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کالا و میوه به اندازه کافی تامین و در انبار استان‌ها ذخیره شده و هیچ مشکلی برای تامین شب عید نداریم.

به گزارش بازار، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز هر استان در انبارها ذخیره شده و از هفته جاری کالاهای مورد نیاز مردم از جمله برنج، مرغ منجمد, گوشت منجمد، روغن و شکر، مازاد بر نیاز، به منظور ذخیره سازی، به استان‌ها ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: در خصوص میوه شب عید هم پیش بینی‌ها و خریدهای لازم صورت گرفته، و مانند سنوات گذشته که قیمت متعادل تری در بازار داشتیم در ایام عید هم اینگونه خواهد بود.

رزم حسینی گفت: همچنین در نشست سه ساعته‌ای که امروز با استانداران و روسای ادارات صمت استان ها، داشتم مسائل و مشکلات مطرح و بر تداوم نظارت‌ها و بازرسی‌ها در عرضه کالا به منظور توزیع مناسب در سراسر کشور تاکید شد.

وزیر صمت افزود: در خصوص منطقه‌ای شدن استان‌ها برای توزیع کالاها، قرار بر این شد که در بررسی‌های بیشتر به جمع بندی برسیم سپس میزان سهیمه هر استان را جداگانه اعلام کنیم همچنین در جمع بندی نهایی ستاد تنظیم بازار حتما به بعضی از استان‌ها اختیاراتی داده خواهد شد، زیرا برخی از کالاها در همان استان‌ها تولید می‌شود.

وی در خصوص ترخیص کالا از گمرکات هم گفت: زنجیره تامین کالا و ترخیص آن از گمرک در حال انجام است و این امر تداوم خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در خصوص قیمت روغن هم هیچ گونه افزایشی نخواهیم داشت، زیرا تامین روغن با ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام می‌شود.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم به روال طبیعی و متوازن اقدام به خرید مایحتاج خود کنند تا احتکار ایجاد نشود.

کد خبر: ۷۵٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha