۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
وفور مرغ قطعه بندی در شرایط کمبود مرغ تنظیم بازار
رئیس شعبه ۲۱ تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد

وفور مرغ قطعه بندی در شرایط کمبود مرغ تنظیم بازار

شریعتی، رئیس شعبه ۲۱ تعزیرات حکومتی تهران گفت: در شرایطی که مرغ تنظیم بازار کم است و به راحتی در دسترس همه قرار نمی‌گیرد، وفور مرغ قطعه بندی شده هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش بازار، عبدالصمد شریعتی گفت: درخواست ما از کارخانه‌های بسته بندی و قطعه بندی مرغ این است که چند روزی با سعه صدر دست نگه دارند و به امور دیگر بپردازند تا مرغ کامل به قیمت مصوب به دست مردم برسد و بعد به قطعه بندی مرغ بپردازند، در این شرایط قطعه بندی مرغ هیچ توجیهی ندارد.

در یکی از میادین میوه و تره بار منطقه تهرانسر به اتفاق گشت مشترک تعزیرات حکومتی حاضر شدیم که مردم به سبب کمبود مرغ تنظیم بازار انتقاد داشتند. جالب اینکه در قفسه‌های سه غرفه توزیع کننده مواد پروتئینی در این میدان اقلام قطعه بندی شده مرغ به میزان فراوان موجود بود و از آنجا که قشر ضعیف توان خرید آن را ندارد سوال اساسی اینجاست که اگر مرغ تنظیم بازار کمبود است چرا مرغ قطعه بندی شده به وفور یافت می‌شود؟

مدیر میدان میوه و تره بار تهرانسر نیز به خبرنگار ما گفت: در این مدت هیچ مشکلی در تامین مرغ قطعه بندی شده نداریم و به وفور به ما می‌دهند، اما اینکه چرا مرغ گرم تنظیم بازار دچار کمبود است، اما مرغ قطعه بندی شده به وفور یافت می‌شود به ما ارتباطی ندارد و باید مسئولان ذیربط پاسخ دهند.

مرغی که باید به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان دست مردم برسد قطعه بندی می‌شود و مثلا بسته دو کیلوگرمی سینه مرغ ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد که واقعا اقشار ضعیف جامعه توان خرید آن را ندارند.

همه مرغ ارسالی به حدود بیش از ۲۰۰ میدان میوه و تره بار شهر تهران از میدان میوه و تره بار پیروزی ارسال می‌شود که تا این مرغ به میادین ارسال شود مردم مجبورند در میادین انتظار بکشند.

شریعتی قاضی تعزیرات در همین باره گفت: باید مرغ زودتر به میادین ارسال شود تا مردم در صف‌های طولانی انتظار نکشند چرا که این صف‌ها زیبنده این مردم نیست و ما در برابر مردم باید خود را مسئول بدانیم.

کد خبر: ۷۵٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha