۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
اجرای طرح تعریض گردنه اسدآباد در سال ۱۴۰۰ / ایمن سازی مسیر اولویت است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان عنوان کرد:

اجرای طرح تعریض گردنه اسدآباد در سال ۱۴۰۰ / ایمن سازی مسیر اولویت است

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه برنامه تعریض گردنه اسدآباد را برای سال آینده در برنامه کاری داریم، عنوان کرد: پیمانکار اجرای این طرح نیز مشخص شده است.

صفر صادقی‌راد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت ایمن‌سازی گردنه اسدآباد عنوان کرد: نصب حفاظ میانی در گردنه اسدآباد را اواخر تابستان سال جاری در دستور کار داشتیم و مجوزی در این زمینه دریافت شد تا نیوجرسی‌های وسط گردنه را نصب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا قراردادی منعقد شد و هم‌اکنون نیز پیمانکار پروژه فعال است، اضافه کرد: گردنه اسدآباد با توجه به چهارخطه و به‌هم چسبیده بودن خطوط، نیاز به ایمن‌سازی داشت ضمن اینکه اقداماتی در زمینه تامین روشنایی مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: در این زمینه روشنایی‌های کنار جاده روی نیوجرسی‌های وسط گردنه نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه تعریض گردنه اسدآباد را برای سال آینده در برنامه کاری داریم، عنوان کرد: پیمانکار اجرای این طرح نیز مشخص شده است.

صادقی‌راد با بیان اینکه در ماه‌های مهر و آبان سال جاری حدود دو کیلومتر روکش آسفالت در این مسیر به انجام رسید، مطرح کرد: بالغ‌بر ۱۰ هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت نیز به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: حفاظ‌های خاکی بازدارنده در سراسر گردنه اسدآباد به انجام رسیده است.

کد خبر: ۷۵٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha