۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۱۶ نقطه حادثه‌خیز جاده ای در استان همدان شناسایی شد
معاون راهداری استان همدان:

۱۶ نقطه حادثه‌خیز جاده ای در استان همدان شناسایی شد

همدان - رستمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: امسال ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان شناسایی شد که تاکنون از این تعداد ۱۰ نقطه رفع حادثه و به‌صورت ۱۰۰ درصدی مشکل آن‌ها برطرف شده است.

مسعود رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار در زمینه نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های برون‌شهری استان همدان و رفع آن‌ها اظهار کرد: در این زمینه طی سال‌های اخیر اقداماتی به انجام رسیده تا بتوانیم شاهد رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در سطح استان همدان باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: طی سال جاری ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان شناسایی شد که تاکنون از این تعداد ۱۰ نقطه رفع حادثه و به‌صورت ۱۰۰ درصدی مشکل آن‌ها برطرف شده است.

وی ادامه داد: رفع نقصان ۶ نقطه باقی‌مانده نیز هم اکنون درحال اجرا بوده و پیشرفتی ۶۰ درصدی دارند.

رستمی با بیان اینکه در حوزه معاونت راهداری طی ۱۰ ماهه سال جاری روکش آسفالت ۱۲۹ کیلومتر از راه‌های استان همدان انجام شده است، اظهار کرد: در طول این مدت ۳۰۱ هزار متر مربع لکه‌گیری و ۲۵۹ هزار و ۷۰۰ متر درزگیری نیز به انجام رسیده است.

وی با بیان آنکه چیپ سیل در ۴۳ کیلومتر و ساخت راه روستایی به طول ۱۹ کیلومتر به اتمام رسیده است، مطرح کرد: در این مدت ۲۱۰ کیلومتر شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی در ۲۲ کیلومتر نیز انجام پذیرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: تعداد ۶۵۳ مورد حفاظ خاکی بازدارنده ایجاد شده است.

۱۲۹ هزار و ۹۷۰ متر مکعب ترانشه‌برداری و ۱۷ هزار و ۸۲۸ متر مکعب ریزش‌برداری در ۱۰ ماهه سال جاری انجام شده است

رستمی در ادامه گفتگو با اشاره به اینکه ۱۲۹ هزار و ۹۷۰ متر مکعب ترانشه‌برداری و ۱۷ هزار و ۸۲۸ متر مکعب ریزش‌برداری در ۱۰ ماهه سال جاری انجام شده است، اظهار کرد: ۷۲۸ کیلومتر از جاده‌های استان همدان خط‌کشی و خطوط آن‌ها احیا شده است.

وی با تأکید بر اینکه چهار هزار متر نیوجرسی تهیه و نصب شد، بیان کرد: ۵۶ مورد از پیچ‌های جاده‌ای نیز در سطح استان همدان اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: هشت کیلومتر شیار لرزاننده در جاده‌های استان همدان ایجاد و چهار هزار و ۱۰۰ شاخه گاردریل تعمیر و نصب شده است.

رستمی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ هزار و ۱۶۳ عدد تابلو و علائم تعمیر و نصب شده است، عنوان کرد: ۱۱۹ کیلومتر از سیستم‌های روشنایی جاده‌ای در طول مدت مذکور سرویس و نگهداری شده‌اند.

ایجاد ۵ زیرگذر در استان همدان در دست اقدام
وی با بیان اینکه ایجاد تعداد پنج زیرگذر در استان همدان در دست اقدام بوده، گفت: ۱۲۰ دستگاه پُل نیز احداث و تعریض شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان باتاکید بر اینکه ۱۵ هزار و ۴۹۰ مورد از ماشین‌آلات راهداری استان تعمیر شده‌اند، عنوان کرد: در طول ۱۰ ماهه سال جاری، گشت‌های راهداری همدان ۳۶۲ هزار و ۲۶۹ نفرساعت مشغول فعالیت بوده‌اند.

کد خبر: ۷۵٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha