۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
اسکله بازرگانی و خدمات بندری در بوشهر افتتاح شد

اسکله بازرگانی و خدمات بندری در بوشهر افتتاح شد

بوشهر- در آئینی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ظهر سه‌شنبه در این آئین با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های صادراتی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر توسعه یابد.

سعید زرین‌فر اضافه کرد: ۵۱ میلیارد تومان برای احداث اسکله صادراتی پهلوگیری کشتی‌های حامل مواد اولیه شوینده و سایر فرآورده‌های پتروشیمی بوشهر هزینه شده است.

وی توسعه زیرساخت‌های دریایی در استان بوشهر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان دانست و ادامه داد: تلاش شده تا با توسعه این زیرساخت‌ها زمینه تقویت سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: توسعه ظرفیت‌های حمل و نقل دریایی در استان بوشهر با حضور و مشارکت بخش خصوصی به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است.

آئین بهره‌برداری از شش طرح فناورانه و زیرساختی بانک صنعت و معدن با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس دفتر رئیس جمهور به طور رسمی برگزار شد.

اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در بوشهر یکی از این پروژه‌ها بود.

کد خبر: ۷۵٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha