۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
تصویب تبدیل لکه های صنعتی پردیس به عنوان شهرک های صنعتی خصوصی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خبر داد؛

تصویب تبدیل لکه های صنعتی پردیس به عنوان شهرک های صنعتی خصوصی

پردیس- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تصویب تبدیل لکه های صنعتی پردیس به عنوان شهرک های صنعتی خصوصی توسط هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولید کننده لوازم بهداشتی در منطقه صنعتی خرمدشت پردیس که با حضور عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران در باره مصوبات دولت در خصوص لکه‌های صنعتی پردیس از تصویب تبدیل لکه‌های صنعتی پردیس به عنوان شهرک‌های صنعتی خصوصی خبر داد.

امامی امین افزود: با پیگیری‌هایی که سازمان صمت و همچنین شهرک‌های صنعتی استان تهران به عمل آورده اند خوشبختانه تاریخ ۵ اسفند معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیأت دولت را که مبین این بود که شهرک‌های صنعتی جاجرود، سعید آباد، خسرو آباد، تپه سیف و کمرد و سیاسنگ را به عنوان شهرک‌های صنعتی خصوصی مصوب کردند.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه مقرر شد که شهرک صنعتی خرمدشت که در جوف شهرک صنعتی سیاسنگ است یک سال در اختیار شهرداری قرار بگیرد، تا اصلاحات و مشکلات این شهرک را برطرف کند که در نهایت این مورد نیز به عنوان مصوبه دولت محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: خوشبختانه با این مصوبه یکی از مشکلات واحدهای صنعتی و صنفی ما که در طی یکسال اخیر به خاطر آن تولید کنندگان با معضل روبرو بودند بر طرف شد.

امامی امین افزود: در راستای تصویب این قانون مشکلات در حوزه اداری و مشکلات محیط زیست و گرفتاری واحدهای تولیدی کمتر خواهد شد و خیلی از پیگیری‌هایی که به استانداری تهران صورت می‌گرفت کم می‌شود و شاهد این خواهیم بود که بخش مهمی از واحدهای تولیدی با این مصوبات حل خواهد شد.

کد خبر: ۷٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha