۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
واحدهای تولیدی راکد در گلستان به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شوند
معاون استاندار گلستان:

واحدهای تولیدی راکد در گلستان به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شوند

گرگان- معاون اقتصادی استاندار گلستان از برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های ۱۴ گانه استان خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی راکد در استان به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شوند.

ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و نتایج خوبی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه این جلسات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم، افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به طور متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد اما جلسات را با حضور مدیران در شهرستان ها برگزار می‌کنیم.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه تاکنون جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در هشت شهرستان برگزار شده است، ادامه داد: تا پایان سال جلسات ستاد تسهیل را در شهرستان های ۱۴ گانه استان برگزار می کنیم و تمام مشکلات شهرستان ها را در حوزه کارخانجات و صنایع مورد بررسی قرار می دهیم.

وی تاکید کرد: تمام مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان لازم الاجراست و در سال بعد هم پیگیر اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات هستیم.

کریمی با اشاره به اینکه فعال کردن تمام واحدهای تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان احصاء شده و مشکلات ناشی از سیل، مشکلات اقتصادی و محدودیت های صادراتی، موضوعات مربوط به نقل و انتقال پول، کمبود منابع مالی و سرمایه در گردش، مشکلات مدیریتی و معوقات بانکی دلیل راکد شدن واحدهای تولیدی استان بوده اند.

وی گفت: تلاش داریم در ستاد تسهیلات مشکلات واحدهای نیمه فعال و راکد استان را حل کنیم و آن واحدهایی که امکان فعال شدن با سرمایه گذار فعلی را ندارند، به سرمایه گذار جدید منتقل کنیم.

کد خبر: ۷٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha