۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
صدور نخستین سند مالکیت تک برگی بستر رودخانه در استان همدان/ رودخانه «باروداب» نهاوند صاحب سند شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان:

صدور نخستین سند مالکیت تک برگی بستر رودخانه در استان همدان/ رودخانه «باروداب» نهاوند صاحب سند شد

همدان - ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از صدور اولین سند تک برگی بستر رودخانه برای رودخانه «باروداب» نهاوند خبر داد و گفت: این اقدام در استان همدان به عنوان یک اقدام قانونی به انجام رسید.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اجرای فرآیندهای قانونی گفت: با همت همکاران در مجموعه آب منطقه‌ای اولین سند تک برگی مالکیت یکی از رودخانه های استان همدان به عنوان یک اقدام قانونی صادر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه رودخانه ها نقش بسیار مهمی در مدیریت منابع آب و به ویژه در کنترل سیلاب ها دارند، افزود: پیش از آغاز ثبت سند مطالعات لازم در خصوص رودخانه مربوطه انجام می‌شود و پس از آن اقدام به ثبت سند به اطلاع عموم خواهد رسید و درصورتی که اعتراضی وجود نداشته باشد صدور سند انجام خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه اولین سند مالکیت تک برگی جهت رودخانه «باروداب» نهاوند صادر شده است، اظهار کرد: طبق این سند مالکیت تک برگی، ۴.۶ هکتار از بستر رودخانه «باروداب» به مالکیت دولت درآمد ضمن اینکه ۴۰۰ کیلومتر دیگر نیز جهت ثبت و صدور سند در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان همچنین  از افزایش ۱۴ درصدی بارندگی از آغاز سال آبی جاری در همدان به نسبت سال گذشته خبر داد.

ستوده با بیان اینکه در از ابتدا  سال آبی جاری تاکنون شاهد بارندگی ۲۳۱ میلیمتری در همدان بوده‌ایم، گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان بارندگی ۲۰۳ میلیمتر و در بلندمدت ۱۹۷ میلیمتر گزارش شده است.

کد خبر: ۷۵٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha