۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
میزان تعهد اشتغال استان سمنان ۱۰۵۰۰ نفر است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

میزان تعهد اشتغال استان سمنان ۱۰۵۰۰ نفر است

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال در سطح استان طی سال جاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است، گفت: ۹۴ درصد از این میزان محقق شده است.

اسماعیل غنیان در گفتگو با خبرنگار بازار، پیرامون مسائل مرطوحه در نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان سمنان ابراز کرد: در این نشست راهکارهای ارتقای مهارت و همچنین تعهد اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان سمنان مطرح و بررسی شد. 

وی افزود: در سال ۹۹ میزان تعهد اشتغال در سطح استان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که تا این لحظه اشتغال برای ۹ هزار و ۸۸۰ نفر معادل ۹۴ درصد ایجاد و در سامانه رصد وارد شده است.

دبیرکارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه شاهرود، سرخه و سمنان با انجام ۱۰۰ درصدی تعهدات خود بهترین عملکرد را در سامانه رصد دارند، ابراز کرد: مشکل استان امروز این است که کارگر وجود ندارد و از بین کسانی که درخواست کار داده اند نیز بیش از ۶۰ درصد مهارتی ندارند.

غنیان با بیان اینکه همراهی بانک ها و دستگاه‌های اجرایی در بحث اعتبارات مشاغل خانگی خوب بوده است، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از نود و سه و نیم درصد از اعتبارات مشاغل خانگی پرداخت شده است

وی با بیان اینکه کل اعتبارات بخش مشاغل خانگی استان ۵ میلیارد تومان محاسبه شده است، گفت: در مقوله ایجاد مشاغل خانگی به خصوص در روستاها عملکرد خوبی را شاهد هستیم.

کد خبر: ۷۵٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha