۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
 نهادهای بیمه ای و مالیاتی، شرایط فعالین گردشگری را درک کنند
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

نهادهای بیمه ای و مالیاتی، شرایط فعالین گردشگری را درک کنند

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ممنوع شدن بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و دیگر موزه های استان، به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی قبل از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل گفت : با توجه به شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و تمامی موزه های استان ممنوع است.

فلاحی، همچنین از متوقف شدن فعالیت تمامی مراکز اقامتی استان از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها و مهمانپذیرها خبر داده و گفت: در همین حال تمامی آبدرمانیهای‌ استان نیز فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با بیان اینکه برگزاری هرگونه تور مسافرتی و طبیعت‌گردی ممنوع است افزود: این ممنوعیت در حالی رخ می دهد که هیچ آژانس مسافرتی در کشور حق دریافت جریمه کنسلی ندارد.

فلاحی با اشاره به تاثیرات منفی اقتصادی شیوع کرونا در بخش گردشگری، گفت: هر چند این تعطیلی ها خسارتهای زیادی به همراه دارد، اما موضوع سلامت شهروندان برای ما مساله مهم تری است و قطعا شهروندان ما نیز این موضوع را درک می کنند و به آن واقف هستند.

وی البته این را هم گفت که رایزنی هایی با نهادهایی همچون امور مالیاتی، بیمه و بانکها شده است تا فعالین این حوزه را یاری کرده و شرایط را درک کنند.

کد خبر: ۷٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha