۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
حضور مردم در صف خرید گوشت و روغن قابل قبول نیست؛ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند
نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس:

حضور مردم در صف خرید گوشت و روغن قابل قبول نیست؛ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس، گفت: مسئولان بازرگانی و نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی باید به شرایط به وجود آمده در زمینه تامین و توزیع روغن خوراکی و گوشت مرغ ورود کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی، در خصوص کمبود و بالا بودن قیمت روغن خوراکی و گوشت مرغ در برخی استان‌های کشور، گفت: مردم در حوزه انتخابیه‌ من با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت با کمبود شدید روغن خوراکی و برخی از محصولات مواجه هستند.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط تحریمی و مشکلات به وجود آمده در تامین کالاهای اصلی را درک می‌کنیم، ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا مردم نباید در صف خرید گوشت مرغ، روغن مایع و برخی از محصولات قرار بگیرند و شرایط به وجود آمده قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان بازرگانی و نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی باید به شرایط به وجود آمده در زمینه تامین و توزیع روغن خوراکی و گوشت مرغ ورود کنند، عنوان کرد: افزایش قیمت و کمبود برخی از مایحتاج لازم برای مردم فشار روانی زیادی وارد کرده است و این موضوع را می‌توان در کلام مردم مشاهده کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بار روانی میزان تلفات ویروس کرونا و بالا بودن قیمت کالاهای اساسی فشار بر مردم را به حداکثر رسانده است، گفت: مسئولان ذی‌ربط در خصوص تامین و توزیع گوشت مرغ، روغن خوراکی و مایحتاج اساسی و مورد نیاز مردم سریع‌تر مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

کد خبر: ۷۵٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha