۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی
سرپرست استانداری ایلام خبر داد

ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی

ایلام- سرپرست استانداری ایلام از ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری عصر روز دوشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان در محل استانداری ایلام، یکی از مشکلات و دغدغه های جوانان استان را تامین مسکن دانست و اظهار کرد: با این حال عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است.

وی با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، گفت: بانک های عامل باید روند پرداخت وام مسکن محرومان را تسهیل کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ختصاص ۲ هزار واحد برای محرومان استان، نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: برای بهره‌برداری کامل از طرح ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان دولت، نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات هستیم.

دکتر نوذری ایلام تاکید کرد: مشکل اصلی متقاضیان ساخت مسکن محرومان در حال حاضر نداشتن ضمانت است که بانک ها باید در راستای کمک به این قشر طبق قانون با ضمانت زنجیره ای موافقت کنند.

وی افزود: حذف اعتبارسنجی و تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها بعنوان یک اصل مهم برای پایان کار و ساخت هر واحد مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد.

 نوذری در ادامه از مدیران عامل بانک های استان خواست که در اسرع وقت جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات مسکن محرومان برگزار کرده و در آن جلسه اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات آنان اتخاذ شود.

کد خبر: ۷۵٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha