۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
همراهی اصناف و دولت برای تنظیم بازار
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران عنوان کرد

همراهی اصناف و دولت برای تنظیم بازار

درستی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران با بیان اینکه مجموعه مدیریتی اصناف کشور در راستای تنظیم بازار با وزارت صمت همراه هستند، گفت: خانواده بزرگ اصناف کشور همواره در کنار مردم و نظام بوده اند و در ایام شیوع کرونا و جنگ اقتصادی نیز در خط مقدم مشغول خدمت رسانی می باشند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم درستی افزود: طی نشست های متعددی با دکتر مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت آمادگی و همراهی اصناف را اعلام و با برنامه ریزی های صورت گرفته انشاء الله بازار شب عید به بهترین نحو و با کمترین مشکل مدیریت و نظارت خواهد شد.

درستی با بیان اینکه جشنواره فروش نوروزی جایگزین نمایشگاه های بهاره گردیدند، تاکید کرد: با اجرای طرح فروش ویژه نوروزی و فراهم آمدن فرصت عرصه محصولات و کالاهای ایرانی، هم از تولید داخلی و هم از واحدهای صنفی رسمی دارای پروانه کسب حمایت میشود.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران ضمن عنوان این مطلب که جشنواره با حضور واحدهای صنفی دارای پروانه کسب اسفند امسال برگزار و تا نیمه فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: در اجرای این طرح بر عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب تاکید بسیاری شده است، همچنین مقرر شده است تخفیف ها واقعی و حتما با برچسب قیمت در معرض دید مصرف کننده قرار گیرد و فروشنده نیز ملزم به ارائه فاکتور فروش شده است. همچنین اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف سرار کشور مسئول نظارت و رسیدگی به شکایات احتمالی می باشند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در پایان با انتقاد از عملکرد دستگاه های نظارتی در برخورد با تخلفات کم فروشی، گران فروشی و تخفیفات غیر واقعی در فروشگاه های زنجیره ای، تاکید کرد: شبکه ریشه دار اصناف با بیش از سه میلیون واحد صنفی در کشور همواره حامی مصرف کننده است و با توجه به شرایط امروز کشور صادقانه و با تمام توان در جهت دسترسی آسان، فراوانی کالاها و توزیع با قیمت مناسب به هموطنان گام برمیدارند.

کد خبر: ۷۵٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha