۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها ۱۰۰ برابر حد مجاز دی اکسید گوگرد تولید می‌کند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها ۱۰۰ برابر حد مجاز دی اکسید گوگرد تولید می‌کند

عباسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سوخت تحویلی به برخی نیروگاه‌ها حاوی بیش از صد برابر حد مجاز و استاندارد دی اکسید گوگرد بوده که منجر به آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص اجرای قانون هوای پاک، گفت: در تیرماه سال ۱۳۹۶ قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق ماده ۱۸ قانون هوای پاک وزارت نفت مکلف است حداکثر ۳ سال پس از لازم الاجرا شدن این قانون، سوخت تولیدی کشور از جمله بنزین، نفت گاز، نفت کوره و نفت سفید را مطابق با استاندارد ملی مصوب، عرضه کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از گذشته ۳ سال از تصویب قانون هوای پاک وزارت نفت سوخت با استاندارد ملی مصوب را تولید و توزیع نکرده است، عنوان کرد: سوخت تحویلی به برخی نیروگاه‌ها حاوی بیش از صد برابر حد مجاز و استاندارد دی اکسید گوگرد بوده که منجر به آلودگی‌های زیست محیطی عدیده‌ای می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل عدم اجرای ماده ۱۸ قانون هوای پاک در خصوص توزیع سوخت استاندارد مصوب، از وزیر نفت در کمیسیون مربوطه سوال مطرح می‌شود.

کد خبر: ۷۵٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha