۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۳۰۰ تن میوه شب عید در ایلام توزیع می‌شود
معاون سازمان صمت ایلام:

۳۰۰ تن میوه شب عید در ایلام توزیع می‌شود

ایلام- شریفی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: ۳۰۰ تن میوه شب عید شامل ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب در استان توزیع می‌شود.

سعید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی سازمان صمت ایلام برای تامین کالاهای اساسی و میوه شب عید در استان اندیشده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ تن میوه شب عید شامل ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب در استان ایلام توزیع می شود، گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی در اولویت سازمان صمت استان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام اظهار کرد:با توجه به ایام پایانی سال و همچنین شیوع کرونا، رصد و پایش اصناف مختلف به خصوص نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل ها، عدم دریافت پول نقد، توجه به مسایل بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت مکرر انجام می گیرد.

شریفی عنوان مرد: با توجه به اینکه همه نانوایی ها دارای روزهای مشخصی برای پخت نان هستند، در صورت تعطیلی خودسرانه، به مدت دو روز سهمیه آرد آن‌ها کاهش می یابد.

وی گفت: تمامی واحدهای صنفی ایلام موظف به نصب قیمت کالا در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گزارش کنند.

کد خبر: ۷۵٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha