۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
نظارت بر بازار اسدآباد با جدیت بیشتری پیگیری شود
فرماندار اسدآباد:

نظارت بر بازار اسدآباد با جدیت بیشتری پیگیری شود

همدان - فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه مشکل و دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و باید در مدیریت بازار اقدامات اساسی انجام شود، گفت: نظارت بر بازار اسدآباد باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد؛ سعید کتابی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در رابطه با  کالاهای اساسی سهمیه استان و شهرستان اسدآباد مشخص شده که انتظار می رود اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با پیگیری لازم نسبت به جذب کل سهمیه شهرستان اسدآباد اقدام کرده چراکه عدم جذب کامل سهمیه قابل قبول و پذیرفتنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مسئولان در هر سطحی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری توجه ویژه به معیشت مردم است، عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال نظارت بر بازار توسط دستگاه های مرتبط با جدیت بیشتری باید پیگیری و اتحادیه ها و بازار فعال تر اکیپ های گشت مشترک تشدید شود.

کتابی با اشاره به تامین میوه شب عید شهرستان نیز عنوان کرد: در این رابطه مقرر شده تعاونی روستایی برنامه ریزی لازم را داشته باشد ضمن اینکه سه بانک عامل ملی، سپه و ملت برای پرداخت تسهیلات به اتحادیه ها برای نقدینگی تامین میوه شب عید معرفی شده و مشکلی برای تامین میوه شب عید شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان با هر فروشگاهی که نسبت به فروش فوق العاده اقدام کند به دلیل شیوع کرونا و تجمع برخورد خواهد کرد و فروشگاه های زنجیره ای باید بدون هر گونه فروش فوق العاده و تبلیغ کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را عرضه  کنند.
 

کد خبر: ۷۵٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha