۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
۵۰ درصد شبکه های توزیع برق فشار ضعیف زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل شد
مدیرعامل توزیع برق زنجان:

۵۰ درصد شبکه های توزیع برق فشار ضعیف زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: بیش از ۵۰ درصد شبکه های توزیع برق فشار ضعیف استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شبکه های توزیع برق فشار ضعیف  استان زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است،گفت: این شرکت در سالجاری  ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف  را به کابل خودنگهدار تبدیل کرده است. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۰۰ درصد از شبکه های کابلی به خودنگهدار تبدیل خواهد شد،اظهار کرد: انجام این کار در جلوگیری از سرقت انرژی و تلفات انرژی بسیار موثر است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: شبکه های فرسوده شهرها و روستاها به کابل خود نگهدار تبدیل می شود.

علیزاده با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق سطح استان زنجان تبدیل به کابل خودنگهدار می شوند،ابراز داشت: با توسعه کابل های خود نگهدار سرقت کابل های برق در استان کاهش یافته است. 

وی ابراز کرد: این استان بیش از ۳۴۶ هزار مشترک برق دارد که  ۷۱ درصد مصرف برق استان در بخش صنعت و کشاورزی است. 

مدیرعامل توزیع برق زنجان به طرح امید برق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۹ هزار مشترک  از تخفیف طرح برق امید در استان زنجان بهره مند شدند. 

علیزاده افزود: اجرای طرح برق امید فرصت مناسبی برای مشترکان خانگی است که مصرف انرژی خود را کاهش دهند و امیدواریم تا پایان سال بر تعداد مشترکان کم مصرف برق در استان افزوده شود.

کد خبر: ۷۵٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha