۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
نظارت بر بازار شب عید به صورت شبانه‌روزی خواهد بود
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران:

نظارت بر بازار شب عید به صورت شبانه‌روزی خواهد بود

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار شب عید به صورت شبانه روزی انجام می شود، گفت: با رصد بازار تلاش می کنیم اگر تخلفی تحت عناوین گران فروشی، کم فروشی، احتکار و تقلب صورت گرفت، رسیدگی و حکم صادر کنیم.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی با بیان اینکه بنا به اظهار مسئولین مربوطه، مشکلی در تأمین بازار شب عید وجود ندارد، گفت: باید نظارت وجود داشته باشد تا برخی افراد از این اوضاع سوء استفاده نکنند. گاهی ممکن است تأخیری در تولید یا توزیع یک کالا اتفاق بیافتد که باید با نظارت دقیق، شاهد اوج گیری قیمت آن کالا در چنین شرایطی نباشیم.

وی به اقدامات برای کنترل قیمت ها در شب عید اشاره و بیان کرد: هر سال با همکاری نهادهایی همچون سازمان صمت، حمایت از مصرف کنندگان و نیروی انتظامی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی کار نظارت بر بازارهای مختلف را انجام می دهیم. دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر اینکه درگیر مبارزه با کرونا هستند، به مسئله بهداشت عمومی و محیط کسب و کار و محل فروش کالاهای مورد نیاز مردم نیز توجه می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار شب عید به صورت شبانه روزی انجام می شود، اظهار کرد: با رصد بازار تلاش می کنیم تخلفی تحت عناوین گران فروشی، کم فروشی، احتکار و تقلب صورت نگیرد و اگر احیاناً رویت شد، رسیدگی و حکم صادر می کنیم.

وی با تصریح بر اینکه آنچه اهمیت دارد سلامت مردم و همچنین دریافت کالا با قیمت مناسب، متعارف و تصویبی است، عنوان کرد: در کشور سه میلیون و ۵۰۰ هزار واحد صنفی داریم که متأسفانه به همین میزان نیز واحد صنفی غیر مجاز داریم. کسانی که بدون پروانه فعالیت می کنند فاقد شناسنامه قانونی هستند و بنابراین دسترسی به آن‌ها مقداری سخت است.

کد خبر: ۷۵٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha