۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
مجوز ایجاد ۱۱۸ اسکله دریایی در مازندران صادر شد
استاندار مازندران:

مجوز ایجاد ۱۱۸ اسکله دریایی در مازندران صادر شد

ساری- استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۱۶۶ نقطه برای ساخت اسکله دریایی شناسایی شده است، گفت: مجوز ایجاد ۱۱۸ اسکله دریایی صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان با بیان اینکه با کرونا بخش گردشگری در مازندران دچار آسیب شده است، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم استان اقتصاد دریا محور بوده و گردشگری ساحلی به عنوان یکی از اولویت های اصلی توسعه اقتصادی است.

حسین زادگان بیان داشت: اقدامات مطالعاتی ‌برای صدور مجوزهای لازم انجام شد و تلاش کردیم با بررسی های مورد نیاز و تشکیل تیم مربوطه، فرآیند بروکراسی غیرضرور در این راستا حذف شود.

وی گفت: تمام‌دستگاه های اجرایی مکان های مناسب در ساحل را پیمایش، و ظرفیت را احصاء کردند که در این زمینه ۱۶۶ نقطه برای ساخت اسکله دریایی شناسایی و مجوز ۱۱۸ مکان صادر و مجوز ۶۶ مکان نیز توسط سازمان بنادر برای سرمایه گذاری بی‌نام صادر شد.

حسین زادگان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دریا در ورزش های آبی، هوایی، پرورش ماهی در قفس، آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل و پیش بینی سازه های سبک برای اسکله های تفریحی گردشگری مورد توجه جدی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ساماندهی پسماند روستایی گفت: طرح ماپ طرح جامع و خوبی به معنای مدیریت اجتماعی پسماند روستایی است. بسیاری از روستاهها این ظرفیت را دارند که زباله ها را به شهرحمل نکنند و با آموزش و مدیریت اجتماعی دهیاران و شوراها در روستاها مراحل بازیافت زباله و پسماند و تهیه کود کمپوست در روستاهها اجرایی شود

کد خبر: ۷۵٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha